۰۸:۵۴ ۱۳۹۴/۲/۱۰
تجربه سوم: زیر قیمت محصولات یه قیمتی به نام ارزش واقعی نوشته میشه. اون قیمت در اصل بالاترین قیمت فروش اون محصوله نه ارزش واقعیش.
مثلا شما تو پاساژای بالا شهر یه کیف که چرم هم نیست و خیلی عادیه باید 100 تومن بخری ولی وقتی سمت مرکز شهر و بازارای شلوغتر و مرکز خریدای معمولی تر بری با 20 تومن هم میتونی اون کیفو بخری. در نتیجه چون دو سه تا جا اون جنسو 100 میفروشن ارزش واقعی این عدد درج میشه و سایت هم 30 تومن قیمت میزنه جنسو و کسایی هم که عادت به گشتن ندارن یا فقط همون مغازه های گرون در دسترسشونه هم میان میخرن