خانه

5 دستور برای داشتن یک روز خوب

  • زمانی که ما از خواب بیدار می شویم ، این نکته اهمیت دارد که در روز خود را در اولین دقایق بعد از بیدار شدن چگونه می گذرانیم تا کل روز ما ساخته شود.بعضی مواقع سرحال و شاد هستیم و در بعضی روز ها کسل و بی حوصله.ما می خواهیم به شما 5 دستور ساده را آموزش دهیم تا همه روزهای خود را شاد و سرحال شروع کنید.

    1.آهنگ شاد گوش کنید.
    در مسیر رفتن به محل کار آهنگ شاد گوش کنید.با این کار شما نیز شاد می شوید و اثر مثبتی در طول روز برای شما دارد.یک لیست از آهنگ های شاد مورد علاقه خود آماده کنید و صبح ها گوش کنید.

    2.ورزش کنید.شادی
    لازم نیست که ورزش سنگین انجام دهید.یک پیاده روی 20 دقیقه ای در فضای باز می تواند کمک زیادی به شما بکند و کمک کند تا اکسیژن به بدن شما برسد و استرس را از شما دور کند.این را باور کنید که ورزش در خارج از منزل اثر زیادی در خلق و خوی شما دارد.

    3.برنامه ریزی کنید
    یکی از کارهای مشترک کارمندان موفق ، برنامه ریزی است.این کار باعث می شود تا برای هر کار خود زمان بندی داشته باشید و استرس در کار شما کمتر شود و ارتباط مستقیمی با رفتار شما در طول روز دارد.با این کار در زمان خود صرفه جویی می کنید و کارها را برای لحظه آخر قرار نمی دهید و زمان مناسب برای تفریح هم در طول روز دارید.

    4.صبحانه بخورید
    گرسنگی باعث بد اخلاق شدن انسان می شود.سعی کنید اگر وقت دارید در منزل قبل از حرکت صبحانه میل کنید یا اگر کمبود وقت دارید در مسیر رسیدن به محل کار یک اسنک کوچک بخورید.بیشتر مواقع حجم کار تا قبل از نهار آنقدر زیاد است که شما فرصت خوردن میان وعده تا نهار را ندارید.

    5.لباس مرتب بپوشید
    زمانی که لباس خوب و مرتب می پوشید،در روحیه شما نیز اثر دارد و آن روز شما خوشحال تر هستید.لباس پوشیدن شما در رفتار دیگران با شما نیز موثر است.قبل از خروج از منزل در آینه نگاه کنید و خودرا زیبا و مرتب کنید و سپس از منزل خارج شوید.

    اختصاصی سایت زیباکده


    برچسب ها زندگی , موفقیت ,
       4

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان